Elektrický bicykel ENGWE EP-2 PRO

Original price was: 973.70€.Current price is: 910.00€.

Dodanie do 24 hod.

Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Nákupný košík

V košíku nie sú žiadne produkty.

Pre vloženie do košíka musíte zvoliť VARIANT PRODUKTU!

Elektrický bicykel ENGWE EP-2 PRO

13 hodnotení|7 zodpovedaných otázok

Original price was: 973.70€.Current price is: 910.00€.

Elektrický horský bicykel ENGWE EP-2 PRO s výkonným motorom 750W a svojou nadupanou výbavou  Vám zabezpečí jazdu plnú zážitkov.

DÔLEŽITÉ!! Dojazd vozítka závisí od kapacity batérie Ah. Pri rýchlosti je dôležitá W-atáž motoru!

  • Našli ste produkt lacnejšie ? Napíšte nám a my Vám urobíme ponuku na mieru !!
  • Doručenie ZDARMA do 24 hodín od objednania
  • Predĺžená doba na odstúpenie od zmluvy na 20 dní
  • Servisné stredisko, rýchla oprava prípadnej reklamácie
  • Možnosť po-záručného servisu
Možnosti platby

Elektrický bicykel ENGWE EP-2 PRO je štýlový horský bicykel s 20-palcovými pneumatikami a rámom z hliníkovej zliatiny a lesklým brúseným povrchom. So 750W výkonným motorom je pripravenú zvládnuť každú misiu. Trojkrokový skladací mechanizmus Vám zabezpečí zloženie bicykla za 10 sekúnd a ľahkú prenosnosť kdekoľvek. Je vybavený 12,8Ah 48V batériou, mechanickými kotúčovými brzdami, LCD displejom, LED svetlom, stojanom a 3 rýchlostnými módmi. Maximálny dojazd je až 80 km a rýchlosť 45 km/h. Maximálna hmotnosť je 150kg.

Výkon motoru

750W

Batéria

12,8Ah 48V

Farba

Sivá, Čierna, Oranžová

Dojazd

80 km

Rýchlosť

45 km/h

Rozmery

170 x 30 x 62 cm

Maximálna hmotnosť jazdca

150kg

Doba nabíjania

8 hodín

Váha zariadenia

28,8 kg

Uhol stúpania

do 30°

Vodeodolnosť

IP2

Minimálny vek jazdca

14 rokov

Doplnky produktov

20 palcové kolesá, LCD displej, Skladací mechanizmus, LED svetlá, 3 rýchlostné módy, Stojan

Vhodná teplota na jazdenie

-20°~60°

Výška Jazdca

150-210 cm

13 recenzií k Elektrický bicykel ENGWE EP-2 PRO

4,9
Založené na 13 hodnoteniach
5 hviezdičiek
84
84%
4 hviezdičky
15
15%
3 hviezdičky
0%
2 hviezdičky
0%
1 hviezdička
0%
  1. Martin (overený zákazník)

    Šikovný produkt. Zatiaľ bez problémov. Ocenil by som návod v slovenčine.

    (19) (2)
  2. Róbert (overený zákazník)

    Je to veľmi zábavný bike.

    (5) (4)
  3. Eugen (overený zákazník)

    Bicykel mi prišiel v poriadku. Skladanie mi trvalo asi hodinu. Prikúpil som si ešte spätné zrkadlo , reflexné pásky na kolesá , kapsičku na mobil a aj alarm. Všetko funguje perfektne. Jazdné vlastnosti sú vynikajúce a dobrá kvalita materiálu. Som veľmi spokojný.

    (28) (3)
  4. Vlado (overený zákazník)

    Za malo peňazí, veľa muziky. Ma malé nedostatky, ako slabé brzdy, predná vidlica dostáva riadne rany v teréne, zadná kazeta by potrebovala menej zubov na poslednom prevode a viac na prvom, ale inak super produkt a hlavne za tú cenu.

    (9) (1)
  5. Milan (overený zákazník)

    rýchle dodanie, jednoduché skladanie, slušný výkon,

    (3) (1)
  6. Milan (overený zákazník)

    som spokojný

    (4) (1)
  7. Dušan P.

    Bicykel bol doručený v obrovskej a ťažkej krabici. Musel som počkať na pomoc so znesením, jeden to neodnesie. Aj keď sa mi najviac páčila čierna farba, kúpil som nakoniec oranžový, nech ma lepšie vidia šoféri áut 🙂
    Obrázky na webstránkach sú hodne zavádzajúce: očakával som bicykel v štýle skladačiek ESKA, ale teda bicykel je riadny kus “železa”. Až po poskladaní som uznal, že deklarovaná nosnosť 150kg je úplne reálna (ja mám 185cm/106kg).
    Takže po vybalení som skontroloval precízne zabalený obsah, všetko sedelo. Bicykel som skladal podľa videa na YT na linke https://www.youtube.com/watch?v=gBCQ8N76Ue8 a skladanie prebehlo bez najmenších problémov.
    Dofúkal som kolesá, predné na 1,5 a zadné na 1,8 Bar.
    Prekvapila ma úplne suchá reťaz – má byť typu KMZ. Netuším, čo to je a či sa takáto reťaz má alebo nemá mazať, pre istotu som ju decentne naolejoval olejom na reťaze 🙂
    Prvé nabíjanie trvalo asi 4 hodiny, nabíjačka bola niečo viac teplá ako vlažná, batéria úplne studená (nabíjal som ju vytiahnutú z bicykla).
    No a prvá jazda ma úplne očarila: na rovnej ceste som vôbec nepoužíval pedále, nechal som to na motor. Vyskúšal som všetkých 5 režimov jazdy, na piatom som na rovnej asfaltke dosiahol rýchlosť niečo cez 40 km/h. Otestoval som aj jazdu do strmšieho kopca, ale tu som si už musel pomôcť pedálmi, ale ozaj iba tak, aby sa nepovedalo a bicykel ma vytiahol do asi 2 km dlhého stúpania na asfaltke úplne bravúrne. Horšie to bolo dolu kopcom: tie brzdy nemajú potrebnú účinnosť, takže radšej treba ísť pomalšie a opatrnejšie. Oni síce zabrzdia, ale nie tak efektívne, ako by som čakal.
    Batériu teda nabíjam doma, bicykel mám v pivnici bytovky, kde je na schodoch do pivnice kus dosky v úlohe “rampy”. Dolu bicykel s obomi brzdami v pohode ubrzdím, hore vyjde (samozrejme po vložení batérie) bicykel na 1 stupni v pohode sám.
    Na zadný nosič som si ešte za 12,90 € dokúpil oceľový košík s montážou napevno https://www.sportservis.sk/tasky-na-nosic/zadny-kosik-kellys-city-rear/
    Čo sa týka LCD displeja, to ovládanie je dosť ťažkopádne, ale dá sa rýchlo pochopiť a nastaviť konfigurácia bicykla podľa potreby. Snáď iba resetovanie cesty mohlo byť v prvom menu.
    Takže resumé: ak vám nevadí troška vyššia váha bicykla a až na tie troška slabšie brzdy hodnotím bicykel ako vynikajúci, jednoducho za málo peňazí veľmi veľa muziky a bicykel doporučujem.

    (25) (0)
  8. Vladimir (overený zákazník)

    Velmi som spokojny, kedze som trozska tazsi vymenil som tam sedanku za pohodlnejsiu… brzdy by som tiez odporucil vymenit.