Pre vloženie do košíka musíte zvoliť VARIANT PRODUKTU!
-
(10:00 - 15:00) +421 2/222 005 56
Elektrický bicykel ENGWE EP-2 PRO
Original price was: 973.70€.910.00€Current price is: 910.00€.
Elektrický horský bicykel ENGWE EP-2 PRO s výkonným motorom 750W a svojou nadupanou výbavou Vám zabezpečí jazdu plnú zážitkov.
DÔLEŽITÉ!! Dojazd vozítka závisí od kapacity batérie Ah. Pri rýchlosti je dôležitá W-atáž motoru!
Elektrický bicykel ENGWE EP-2 PRO je štýlový horský bicykel s 20-palcovými pneumatikami a rámom z hliníkovej zliatiny a lesklým brúseným povrchom. So 750W výkonným motorom je pripravenú zvládnuť každú misiu. Trojkrokový skladací mechanizmus Vám zabezpečí zloženie bicykla za 10 sekúnd a ľahkú prenosnosť kdekoľvek. Je vybavený 12,8Ah 48V batériou, mechanickými kotúčovými brzdami, LCD displejom, LED svetlom, stojanom a 3 rýchlostnými módmi. Maximálny dojazd je až 80 km a rýchlosť 45 km/h. Maximálna hmotnosť je 150kg.
Výkon motoru | 750W |
---|---|
Batéria | 12,8Ah 48V |
Farba | Sivá, Čierna, Oranžová |
Dojazd | 80 km |
Rýchlosť | 45 km/h |
Rozmery | 170 x 30 x 62 cm |
Maximálna hmotnosť jazdca | 150kg |
Doba nabíjania | 8 hodín |
Váha zariadenia | 28,8 kg |
Uhol stúpania | do 30° |
Vodeodolnosť | IP2 |
Minimálny vek jazdca | 14 rokov |
Doplnky produktov | 20 palcové kolesá, LCD displej, Skladací mechanizmus, LED svetlá, 3 rýchlostné módy, Stojan |
Vhodná teplota na jazdenie | -20°~60° |
Výška Jazdca | 150-210 cm |
13 recenzií k Elektrický bicykel ENGWE EP-2 PRO
5 hviezdičiek | 84% | |
4 hviezdičky | 15% | |
3 hviezdičky | 0% | |
2 hviezdičky | 0% | |
1 hviezdička | 0% |
Martin (overený zákazník) –
Šikovný produkt. Zatiaľ bez problémov. Ocenil by som návod v slovenčine.
Róbert (overený zákazník) –
Je to veľmi zábavný bike.
Eugen (overený zákazník) –
Bicykel mi prišiel v poriadku. Skladanie mi trvalo asi hodinu. Prikúpil som si ešte spätné zrkadlo , reflexné pásky na kolesá , kapsičku na mobil a aj alarm. Všetko funguje perfektne. Jazdné vlastnosti sú vynikajúce a dobrá kvalita materiálu. Som veľmi spokojný.
Vlado (overený zákazník) –
Za malo peňazí, veľa muziky. Ma malé nedostatky, ako slabé brzdy, predná vidlica dostáva riadne rany v teréne, zadná kazeta by potrebovala menej zubov na poslednom prevode a viac na prvom, ale inak super produkt a hlavne za tú cenu.
Milan (overený zákazník) –
rýchle dodanie, jednoduché skladanie, slušný výkon,
Milan (overený zákazník) –
som spokojný
Dušan P. –
Bicykel bol doručený v obrovskej a ťažkej krabici. Musel som počkať na pomoc so znesením, jeden to neodnesie. Aj keď sa mi najviac páčila čierna farba, kúpil som nakoniec oranžový, nech ma lepšie vidia šoféri áut 🙂
Obrázky na webstránkach sú hodne zavádzajúce: očakával som bicykel v štýle skladačiek ESKA, ale teda bicykel je riadny kus “železa”. Až po poskladaní som uznal, že deklarovaná nosnosť 150kg je úplne reálna (ja mám 185cm/106kg).
Takže po vybalení som skontroloval precízne zabalený obsah, všetko sedelo. Bicykel som skladal podľa videa na YT na linke https://www.youtube.com/watch?v=gBCQ8N76Ue8 a skladanie prebehlo bez najmenších problémov.
Dofúkal som kolesá, predné na 1,5 a zadné na 1,8 Bar.
Prekvapila ma úplne suchá reťaz – má byť typu KMZ. Netuším, čo to je a či sa takáto reťaz má alebo nemá mazať, pre istotu som ju decentne naolejoval olejom na reťaze 🙂
Prvé nabíjanie trvalo asi 4 hodiny, nabíjačka bola niečo viac teplá ako vlažná, batéria úplne studená (nabíjal som ju vytiahnutú z bicykla).
No a prvá jazda ma úplne očarila: na rovnej ceste som vôbec nepoužíval pedále, nechal som to na motor. Vyskúšal som všetkých 5 režimov jazdy, na piatom som na rovnej asfaltke dosiahol rýchlosť niečo cez 40 km/h. Otestoval som aj jazdu do strmšieho kopca, ale tu som si už musel pomôcť pedálmi, ale ozaj iba tak, aby sa nepovedalo a bicykel ma vytiahol do asi 2 km dlhého stúpania na asfaltke úplne bravúrne. Horšie to bolo dolu kopcom: tie brzdy nemajú potrebnú účinnosť, takže radšej treba ísť pomalšie a opatrnejšie. Oni síce zabrzdia, ale nie tak efektívne, ako by som čakal.
Batériu teda nabíjam doma, bicykel mám v pivnici bytovky, kde je na schodoch do pivnice kus dosky v úlohe “rampy”. Dolu bicykel s obomi brzdami v pohode ubrzdím, hore vyjde (samozrejme po vložení batérie) bicykel na 1 stupni v pohode sám.
Na zadný nosič som si ešte za 12,90 € dokúpil oceľový košík s montážou napevno https://www.sportservis.sk/tasky-na-nosic/zadny-kosik-kellys-city-rear/
Čo sa týka LCD displeja, to ovládanie je dosť ťažkopádne, ale dá sa rýchlo pochopiť a nastaviť konfigurácia bicykla podľa potreby. Snáď iba resetovanie cesty mohlo byť v prvom menu.
Takže resumé: ak vám nevadí troška vyššia váha bicykla a až na tie troška slabšie brzdy hodnotím bicykel ako vynikajúci, jednoducho za málo peňazí veľmi veľa muziky a bicykel doporučujem.
Vladimir (overený zákazník) –
Velmi som spokojny, kedze som trozska tazsi vymenil som tam sedanku za pohodlnejsiu… brzdy by som tiez odporucil vymenit.