Pre vloženie do košíka musíte zvoliť VARIANT PRODUKTU!
-
(10:00 - 15:00) +421 2/222 005 56
Elektrobicykel Crussis ONE-Full 10.10
3,477.06€ – 3,534.48€
Horský elektrobicykel Crussis ONE-Full 10.10 ponúka motor Panasonic s krútiacim momentom 95 Nm a batériou 720 Wh, čo umožňuje dojazd až 250 km. S maximálnou rýchlosťou a vysokou stabilitou vďaka 29″ kolesám a odpruženiu ROCKSHOX, je ideálny pre náročné terény.
DÔLEŽITÉ!! Dojazd vozítka závisí od kapacity batérie Ah. Pri rýchlosti je dôležitá W-atáž motoru!
Vydajte sa na nové dobrodružstvá s horským celoodpruženým elektrobicyklom Crussis ONE-Full 10.10. Tento bicykel je navrhnutý pre jazdcov, ktorí túžia po výkone a komforte v akomkoľvek teréne. Vďaka špičkovej technológii a precíznemu spracovaniu je ideálny pre tých, ktorí chcú dosiahnuť viac.
Jedným z hlavných prvkov tohto elektrobicykla je odpruženie. Vidlica ROCKSHOX FS Psylo Silver RC Solo Air 29″ BOOST so zdvihom 150 mm a tlmič ROCKSHOX DELUXE SELECT + RT (185×55 mm) zaručujú hladkú a pohodlnú jazdu aj v náročných podmienkach. Táto kombinácia odpruženia poskytuje výnimočnú kontrolu nad bicyklom.
Prehadzovačka SRAM GX Eagle s 12 rýchlosťami umožňuje ľahké prispôsobenie prevodov v závislosti na teréne. To zaručuje, že budete mať vždy správny prevod pre vaše potreby, či už stúpate na strmý kopec alebo sa spúšťate dolu svahom.
Bicykel je vybavený farebným displejom PANASONIC, ktorý poskytuje všetky potrebné informácie v reálnom čase. Tento displej zobrazuje aktuálnu rýchlosť, dojazd, priemernú rýchlosť, kadenciu a mnoho ďalších údajov. Navyše, nový displej je možné spárovať s mobilným zariadením a aplikáciami ako Kamoot alebo Wahoo, čo rozširuje možnosti sledovania a analýzy vašich jázd.
Rám bicykla je dostupný v rôznych veľkostiach, aby vyhovoval rôznym výškam jazdcov: S (158 – 168 cm), M (165 – 180 cm), L (178 – 191 cm) a XL (185 – 201 cm). To znamená, že si každý jazdec môže nájsť ideálnu veľkosť rámu pre maximálny komfort a ovládateľnosť.
Jedným z najdôležitejších komponentov je motor. Tento model je vybavený novým typom motora s maximálnym krútiacim momentom 95 Nm a hmotnosťou pod 3 kg. Motor je jedným z najsilnejších stredových motorov na trhu, navrhnutý špeciálne pre náročné terény a športovú jazdu. Napriek svojmu výkonu je prekvapivo ľahký a kompaktný.
Batéria je ďalšou kľúčovou súčasťou tohto elektrobicykla. Môžete si vybrať medzi kapacitou 720 Wh alebo 900 Wh, podľa vašich potrieb na dojazd. Priemerný dojazd sa pohybuje od 100 až 250 km, čo je dostačujúce pre dlhé výlety bez nutnosti častého nabíjania. Nabíjanie batérií trvá obvykle 4–7 hodín, v závislosti od kapacity a typu nabíjačky.
Kolesá majú veľkosť 29″ a sú obuté do pneumatík Maxxis Ardent 29 x 2,40, ktoré zaisťujú výbornú priľnavosť a stabilitu na rôznych povrchoch, takže sa môžete bez obáv pustiť aj do tých najnáročnejších trás.
Všetky tieto vlastnosti robia z Crussis ONE-Full 10.10 vynikajúcu voľbu pre každého, kto hľadá spoľahlivý a výkonný horský elektrobicykel. Či už ste skúsený jazdec alebo začiatočník, tento bicykel vám poskytne všetko, čo potrebujete pre bezpečnú a pohodlnú jazdu v akomkoľvek teréne.
Parametre:
- Veľkosť rámu: 17″, 19″, 21″
- Farba rámu: Šedá
- Veľkosť kolies: 29″
- Plášte: Maxxis Ardent 29 x 2,40
- Tlmič: ROCKSHOX DELUXE SELECT + RT, 185×55 mm
- Vidlica: ROCKSHOX FS Psylo Silver RC Solo Air 29″ BOOST, zdvih 150 mm
- Zadná brzda: SHIMANO Deore BR-MT420 alebo SRAM Guide T, hydraulická, rotor 180 mm
- Predná brzda: SHIMANO Deore BR-MT420 alebo SRAM Guide T, hydraulická, rotor 200 mm
- Reťaz: Sram Eagle SX 12s
- Kazeta: Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z
- Prehadzovačka: Sram Eagle GX 12s
- Teleskopická sedlovka: v základnej výbave
- Gripy: Crussis, 100% silikón
- Riadidlá: CRUSSIS AL 31,8 mm, šírka 780 mm
- Predstavec: CRUSSIS AL 50 mm, uhol 7°
- Hmotnosť: Váženie elektrobicykla neprebieha podľa žiadneho zavedeného štandardu.
- Nosnosť: 120 kg
Hmotnosť | 29 kg |
---|---|
Rozmery | 153 × 24 × 92 cm |
Batéria | 720 Wh, 900 Wh |
Veľkosť rámu | L (178 – 191 cm), M (165 – 180 cm), S (158 – 168 cm), XL (185 – 201 cm) |
Veľkosti rámov: S (158 - 168 cm), M (165 - 180 cm), L (178 - 191 cm), XL (185 - 201 cm)
Batéria: 720 Wh | 900 Wh
Elektropohon - Dojazd: 100 až 250 km
Elektropohon - Krútiaci moment: 95 Nm
Elektropohon - Display: Panasonic LCD - farebný
Modelový rok: 2025
Farba: Šedá
Veľkosť rámu: 17", 19", 21"
Veľkosť kolies: 29"
Plášťa: Maxxis Ardent 29 x 2,40
Tlmič: ROCKSHOX DELUXE SELECT + RT, 185x55 mm
Vidlica: ROCKSHOX FS Psylo Silver RC Solo Air 29" BOOST, zdvih 150 mm
Zadná brzda: SHIMANO Deore BR-MT420 alebo SRAM Guide T, hydraulická, rotor 180 mm
Predná brzda: SHIMANO Deore BR-MT420 alebo SRAM Guide T, hydraulická, rotor 200 mm
Reťaz: Sram Eagle SX 12s
Kazeta: Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Prehadzovačka: Sram Eagle GX 12s
Teleskopická sedlovka: v základnej výbave
Gripy: Crussis, 100% silikón
Riadidlá: CRUSSIS AL 31,8 mm, šírka 780 mm
Predstavec: CRUSSIS AL 50 mm, uhol 7°
Nosnosť: 120 kg
Maximálny krútiaci moment: 95 Nm
Hmotnosť motora: pod 3 kg
Dojazd batérie: 100 až 250 km
Životnosť batérie: 700–1000 nabíjacích cyklov
Čas nabíjania: 4–7 hodín
Bluetooth® displej: Áno
Kompatibilita s aplikáciami: Kamoot/Wahoo, STRAVA
Možnosť nabíjania cez USB: Áno
Typ motora: Stredový motor Panasonic
Údaje na displeji: Aktuálna rýchlosť, dojazd, priemerná rýchlosť, kadencia
Nosnosť: 120 kg
Materiál gripov: 100% silikón
Šírka riadidiel: 780 mm
Uhol predstavca: 7°
Typ brzdového rotoru: 180 mm a 200 mm
Zdvih vidlice: 150 mm
Typ tlmiča: ROCKSHOX DELUXE SELECT + RT
Zdvih tlmiča: 185x55 mm
Rozsah kazety: 11-50z
Počet rýchlostí: 12
Materiál riadidiel: CRUSSIS AL
Typ prehadzovačky: Sram Eagle GX 12s
Typ sedlovky: Teleskopická
Typ vidlice: ROCKSHOX FS Psylo Silver RC Solo Air 29" BOOST
OTÁZKY A ODPOVEDE
Spoľahlivosť
Kontrolovaná výroba
Široký výber najpopulárnejších značiek
Testujeme každý kus.
Úspora
Najnižšie ceny
Možnosť dorovnania konkurenčnej ceny
Najnižšie ceny na trhu
Dní
Expresné doručenie
Na sklade stovky produktov
Objednávka do 24 hod. u Vás
Roky
20 dní na odstúpenie od zmluvy
Poskytujeme záručný aj po záručný servis
Okamžitá oprava
Recenzie
There are no reviews yet